Как рекламната агенция Ogilvy дорисува световноизвестни портрети в цял ръст?
Фестивалът в Кан от 2017 г. приключи, a световната рекламна агенция Ogilvy Чикаго спечелиха и тази година като бяха отличени в цели две категории.
Кампанията им за марката за полиране на обувки Kiwi завоюва бронз и злато в категорията Print and Publishing.
Кампанията е наречена “Завършени портрети” и представя известни картини, които са дорисувани в цял ръст за да се разкрият обувките на хората, които са нарисувани в картините
Освен с визуалната си страна, изложбата се допълва и от аудио екскурзия, която предоставя на зрителите вълнуваща и пълна история на изкуството като в разказа са добавени и вмъкнати с рекламна цел пасажи, свързани с марката Kiwi.
Насладете се на тази страхотна, креативна и оригинална идея, която демонстрира, че дори, когато говорим за реклама и макертинг, пак има възможности, които изкуството ни предоставя за да разкажем стилно и с класа за своя продукт